Shoplog Kruidvat!

17 februari 2010

Ik was vandaag even bij Kruidvat, om te kijken of de grabbel-uitverkoopbakken al bijgevuld waren.

En já hoor dat waren ze!

Er zat helaas niks in van Gosh, behalve wat lipglosses die ik al had.

Ik heb wel wat leuke Essence spulletjes gescoord voor maar €0,25 per artikel!

Essence All Over Highlighter

Mooi issie he!? Ik schrok eerst best wel van de grote glitters, maar dat is alleen het bovenste laagje, eronder zit een hele mooie glanzende highlighter!

Essence Stay On Lip Fix

Dit is dus een finishing voor óver je lipstick, het zorgt ervoor dat de kleur langer blijft zitten. Ik ken het verder niet, dus ben heel benieuwd naar de werking! En ach, voor die € 0,25 🙂

Ik heb ook wat spulletjes van het Kruidvat-merk gescoord, puur om te testen of dit wat is voor mij:

Kruidvat Rozenwater € 1,19

Heb alleen even snel aan de fles geroken, en hij ruikt heel erg fris! Wel een duidelijke rozengeur, maar ik vind het niet misselijkmakend.

Kruidvat Nagelcreme Laurier € 1,00

Deze creme belooft je nagels te verzorgen en je nagelriemen zachter te maken. Ik heb hem nu 2x gebruikt, en hij is erg fijn! Lekker smeerbaar en hij ruikt ook lekker.

2 Reacties to “Shoplog Kruidvat!”

  1. Ik duim al dat ik zaterdag ook een paar koopjes in het Kruidvat kan doen 🙂

  2. Milou said

    Wat een leuke dingentjes! Bij ons liggen er nooit dingen in de uitverkoopbakken voor 25 cent. Alleen voor 2,99 :[

Plaats een reactie